Feedback

SMM-менеджер

06.07.2016 164
SMM-менеджер затребуваний у всіх компаніях, які так чи інакше представлені в інтернет-середовищі або здійснюють електронну торгівлю: рекламні агентства, інтернет-магазини, інтернет ЗМІ, інтернет-представництва відомих брендів. Спеціаліст може працювати в офісі або вести справи віддалено.
SMM (Social Media Marketing) - це комплексна стратегія схожа на роботу професійного маркетолога. Коло обов'язків фахівця велике. SMM-менеджер вивчає цільову аудиторію проекту, знаходить майданчики, де та представлена ​​в найбільшої концентрації, створює стратегію просування. Робота в подальшому ділиться на декілька напрямів: Оновлення груп в соціальних мережах, їх модерація. Популярні сучасні майданчики: Вконтакте, Facebook, Google+, Instagram, Twitter.
Проведення віртуальних заходів та конкурсів, управління рекламою. Спілкування з цільовою аудиторією, управління репутацією, згладжування негативу.
Робота з лідерами думок, пошук «агентів впливу». Пошук підрядників або фрілансерів. Генерація унікального і цікавого контенту. Вивчення діяльності конкурентів.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 144

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 130

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 163

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в листопаді

Інформери на Ваш сайт

Економте на покупках з кешбеком