SMM-менеджер
SMM-менеджер затребуваний у всіх компаніях, які так чи інакше представлені в інтернет-середовищі або здійснюють електронну торгівлю: рекламні агентства, інтернет-магазини, інтернет ЗМІ, інтернет-представництва відомих брендів. Спеціаліст може працювати в офісі або вести справи віддалено.
SMM (Social Media Marketing) - це комплексна стратегія схожа на роботу професійного маркетолога. Коло обов'язків фахівця велике. SMM-менеджер вивчає цільову аудиторію проекту, знаходить майданчики, де та представлена в найбільшої концентрації, створює стратегію просування. Робота в подальшому ділиться на декілька напрямів: Оновлення груп в соціальних мережах, їх модерація. Популярні сучасні майданчики: Вконтакте, Facebook, Google+, Instagram, Twitter.
Проведення віртуальних заходів та конкурсів, управління рекламою. Спілкування з цільовою аудиторією, управління репутацією, згладжування негативу.
Робота з лідерами думок, пошук «агентів впливу». Пошук підрядників або фрілансерів. Генерація унікального і цікавого контенту. Вивчення діяльності конкурентів.
За матеріалами: opis
© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024
www.v24.com.ua