Feedback

PR-менеджер

06.06.2016 50
Рекламні та PR-агентства, великі компанії, які потребують послуги штатного PR-менеджера. Багато фахівців займаються приватною практикою. За фактом, робота PR-менеджера не обмежена погодинно.
Робота PR-менеджера фундаментальна. По суті, це мало не єдина ланка зв'язку компанії із зовнішнім середовищем. Завдання фахівця - постійне поліпшення іміджу і репутації організації для потенційно зацікавлених осіб.
Робота фахівця зі зв'язків з громадськістю починається зі збору вихідних даних. Менеджер повинен зібрати максимальну інформацію про компанію, її послуги по продуктах, про цільову аудиторію, про суміжних областях, про конкурентів.
Далі починається етап планування кампаній. Це може бути фуршет, виставка, прес-конференція. Будь-яка дія має потрапляти в точку, взаємодіяти по можливості з кінцевою цільовою аудиторією. Ніяка важлива подія з життя компанії не повинна пройти повз громадськість і, перш за все, журналістів.
Після того, як кампанія реалізована, починається збір даних, зворотний зв'язок. Проводяться опитування, аналізується отримана інформація, робляться висновки. На основі отриманої інформації PR-менеджер вносить коректування в майбутню кампанію, і історія починається по новій.
Професія має на увазі постійне спілкування. Потрібний презентабельний зовнішній вигляд, доброзичливість і комунікабельність. У роботі допоможуть стресостійкість, здатність красиво висловлювати думки вголос і на папері, креативність, пунктуальність.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 145

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 133

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 166

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт

Економте на покупках з кешбеком