PR-менеджер
Рекламні та PR-агентства, великі компанії, які потребують послуги штатного PR-менеджера. Багато фахівців займаються приватною практикою. За фактом, робота PR-менеджера не обмежена погодинно.
Робота PR-менеджера фундаментальна. По суті, це мало не єдина ланка зв'язку компанії із зовнішнім середовищем. Завдання фахівця - постійне поліпшення іміджу і репутації організації для потенційно зацікавлених осіб.
Робота фахівця зі зв'язків з громадськістю починається зі збору вихідних даних. Менеджер повинен зібрати максимальну інформацію про компанію, її послуги по продуктах, про цільову аудиторію, про суміжних областях, про конкурентів.
Далі починається етап планування кампаній. Це може бути фуршет, виставка, прес-конференція. Будь-яка дія має потрапляти в точку, взаємодіяти по можливості з кінцевою цільовою аудиторією. Ніяка важлива подія з життя компанії не повинна пройти повз громадськість і, перш за все, журналістів.
Після того, як кампанія реалізована, починається збір даних, зворотний зв'язок. Проводяться опитування, аналізується отримана інформація, робляться висновки. На основі отриманої інформації PR-менеджер вносить коректування в майбутню кампанію, і історія починається по новій.
Професія має на увазі постійне спілкування. Потрібний презентабельний зовнішній вигляд, доброзичливість і комунікабельність. У роботі допоможуть стресостійкість, здатність красиво висловлювати думки вголос і на папері, креативність, пунктуальність.
За матеріалами: opis
© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024
www.v24.com.ua