Feedback

Бренд-менеджер

06.06.2016 45
Професія бренд-менеджера користується попитом у всіх компаніях, які виробляють продукти або послуги, в брендінгових агентствах, рекламних і маркетингових компаніях, відділах по рекламі і маркетингу на підприємствах.
Головне завдання бренд-менеджера - зробити торгову марку привабливою і затребуваною. Для цього фахівець аналізує ситуацію на ринку, попит на продукцію, вивчає цільову аудиторію, організовує маркетингові дослідження. Мета - виявити вигідні сегменти.
Далі починається підготовка торгової марки до випуску: найменування, дизайн, цінова політика, стратегія продажів. Бренд-менеджер веде переговори з рекламними агентствами, а також постачальниками і дилерами. Налагоджує дистриб'юторську мережу і канали просування, вирішує фінансові питання.
Після того, як товар або послуга вийшли на ринок, бренд-менеджер вивчає реакцію ринку, поведінка споживачів, аналізує попит, коригує стратегію, якщо це необхідно.
Робота бренд-менеджера вимагає таких якостей у претендента, як: аналітичний розум, креативне мислення, впевненість в собі, відмінні організаторські здібності, готовність до стресових ситуацій, вміння відстоювати точку зору, а також здатність передбачати тенденції ринку.
Професія надзвичайно потрібна в умовах ринкових відносин і, звичайно ж, добре оплачувана. При великому бажанні рівень заробітку може бути необмежений. Традиційно на посаду приймають креативних молодих юнаків та дівчат.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 146

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 134

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 167

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт