Бренд-менеджер

Професія бренд-менеджера користується попитом у всіх компаніях, які виробляють продукти або послуги, в брендінгових агентствах, рекламних і маркетингових компаніях, відділах по рекламі і маркетингу на підприємствах.
Головне завдання бренд-менеджера - зробити торгову марку привабливою і затребуваною. Для цього фахівець аналізує ситуацію на ринку, попит на продукцію, вивчає цільову аудиторію, організовує маркетингові дослідження. Мета - виявити вигідні сегменти.
Далі починається підготовка торгової марки до випуску: найменування, дизайн, цінова політика, стратегія продажів. Бренд-менеджер веде переговори з рекламними агентствами, а також постачальниками і дилерами. Налагоджує дистриб'юторську мережу і канали просування, вирішує фінансові питання.
Після того, як товар або послуга вийшли на ринок, бренд-менеджер вивчає реакцію ринку, поведінка споживачів, аналізує попит, коригує стратегію, якщо це необхідно.
Робота бренд-менеджера вимагає таких якостей у претендента, як: аналітичний розум, креативне мислення, впевненість в собі, відмінні організаторські здібності, готовність до стресових ситуацій, вміння відстоювати точку зору, а також здатність передбачати тенденції ринку.
Професія надзвичайно потрібна в умовах ринкових відносин і, звичайно ж, добре оплачувана. При великому бажанні рівень заробітку може бути необмежений. Традиційно на посаду приймають креативних молодих юнаків та дівчат.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua