Feedback

SMM-менеджер

06.06.2016 58
SMM-менеджер необхідний у всіх компаніях, які так чи інакше представлені в інтернет-середовищі або здійснюють електронну торгівлю: рекламні агентства, інтернет-магазини, інтернет ЗМІ, інтернет-представництва відомих брендів. Спеціаліст може працювати в офісі або вести справи віддалено.
SMM (Social Media Marketing) - це комплексна стратегія схожа на роботу професійного маркетолога. Коло обов'язків фахівця великий. SMM-менеджер вивчає цільову аудиторію проекту, знаходить майданчики, де та представлена ​​в найбільшій концентрації, створює стратегію просування. Робота в подальшому ділиться на декілька напрямів: оновлення груп в соціальних мережах, їх модерація. Популярні сучасні майданчики: Вконтакте, Facebook, Google+, Одноклассники.ru, Instagram, Twitter, Живий Журнал. Проведення віртуальних заходів та конкурсів, управління рекламою, спілкування з цільовою аудиторією, управління репутацією, згладжування негативу, робота з лідерами думок, пошук «агентів впливу», пошук підрядників або фрілансерів, генерація унікального і цікавого контенту, вивчення діяльності конкурентів,
Фахівцю необхідно володіти такими якостями, як: відмінне почуття гумору, комунікабельність, активна життєва позиція, позитивне ставлення до будь-яких труднощів, стресостійкість, організованість, націленість на результат, креативність, аналітичний розум, а також можливість грамотно висловлювати свої думки усно і письмово.
Багато компаній вже перестали недооцінювати силу соціальних медіа, тому все частіше наймають SMM-фахівців в штат. Однак в силу новизни спеціальності як такої все ще немає чіткого уявлення про завантаженість менеджера і оплати його праці. SMM-менеджер повинен вміти відстоювати свою точку зору і постійно демонструвати реальну користь, яку він приносить компанії.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 145

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 133

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 166

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт

Економте на покупках з кешбеком