SMM-менеджер
SMM-менеджер необхідний у всіх компаніях, які так чи інакше представлені в інтернет-середовищі або здійснюють електронну торгівлю: рекламні агентства, інтернет-магазини, інтернет ЗМІ, інтернет-представництва відомих брендів. Спеціаліст може працювати в офісі або вести справи віддалено.
SMM (Social Media Marketing) - це комплексна стратегія схожа на роботу професійного маркетолога. Коло обов'язків фахівця великий. SMM-менеджер вивчає цільову аудиторію проекту, знаходить майданчики, де та представлена в найбільшій концентрації, створює стратегію просування. Робота в подальшому ділиться на декілька напрямів: оновлення груп в соціальних мережах, їх модерація. Популярні сучасні майданчики: Вконтакте, Facebook, Google+, Одноклассники.ru, Instagram, Twitter, Живий Журнал. Проведення віртуальних заходів та конкурсів, управління рекламою, спілкування з цільовою аудиторією, управління репутацією, згладжування негативу, робота з лідерами думок, пошук «агентів впливу», пошук підрядників або фрілансерів, генерація унікального і цікавого контенту, вивчення діяльності конкурентів,
Фахівцю необхідно володіти такими якостями, як: відмінне почуття гумору, комунікабельність, активна життєва позиція, позитивне ставлення до будь-яких труднощів, стресостійкість, організованість, націленість на результат, креативність, аналітичний розум, а також можливість грамотно висловлювати свої думки усно і письмово.
Багато компаній вже перестали недооцінювати силу соціальних медіа, тому все частіше наймають SMM-фахівців в штат. Однак в силу новизни спеціальності як такої все ще немає чіткого уявлення про завантаженість менеджера і оплати його праці. SMM-менеджер повинен вміти відстоювати свою точку зору і постійно демонструвати реальну користь, яку він приносить компанії.
За матеріалами: opis
© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024
www.v24.com.ua