Feedback

Менеджер з реклами

06.06.2016 30
Маркетингові та PR-агентства, відділи реклами практично у всіх компаніях, які виробляють продукти або послуги, а також засоби масової інформації.
Діяльність менеджера з реклами ділиться на декілька напрямів: підготовка друкованої продукції (плакати, візитки, буклети), складання бюджету та медіапланування (планування розміщення рекламних повідомлень в ЗМІ), укладання договорів із засобами масової інформації для розміщення реклами в певні терміни, організація рекламних акцій і подій, аналіз ефективності рекламних заходів, моніторинг діяльності конкурентів,
контроль документообігу.
Посада менеджера з реклами вимагає наявність у кандидата наступних якостей: комунікабельність, оптимізм, впевненість в собі, аналітичне і одночасно креативне мислення, акуратність, старанність, готовність до стресових ситуацій.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 144

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 130

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 163

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в листопаді

Інформери на Ваш сайт