Менеджер з реклами

Маркетингові та PR-агентства, відділи реклами практично у всіх компаніях, які виробляють продукти або послуги, а також засоби масової інформації.
Діяльність менеджера з реклами ділиться на декілька напрямів: підготовка друкованої продукції (плакати, візитки, буклети), складання бюджету та медіапланування (планування розміщення рекламних повідомлень в ЗМІ), укладання договорів із засобами масової інформації для розміщення реклами в певні терміни, організація рекламних акцій і подій, аналіз ефективності рекламних заходів, моніторинг діяльності конкурентів,
контроль документообігу.
Посада менеджера з реклами вимагає наявність у кандидата наступних якостей: комунікабельність, оптимізм, впевненість в собі, аналітичне і одночасно креативне мислення, акуратність, старанність, готовність до стресових ситуацій.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua