Feedback

Промоутер

06.06.2016 53
Головна мета промоутера- підвищити прибуток компанії за допомогою рекламних технологій. Основним місцем роботи даної спеціалізації є: рекламні агентства, комерційні компанії. Робота здійснюється безпосередньо в місцях найбільшого скупчення цільової аудиторії. Таких, як: гіпермаркети, виставки, ярмарки, метро, ​​площі, вулиці.
Головне завдання промоутера - збільшення впізнаваності товару і підвищення його продажів. Для цього промоутер повинен досконально вивчити об'єкт просування і бути готовим відповісти на будь-які питання покупців.
Далі навчитися визначати потенційного клієнта, щоб працювати точково. Промоутер може просто розповісти про продукт, може запропонувати листівку, а може дати продегустувати або протестувати продукцію - механіку акції вибирає фахівець рекламного агентства.
В обов'язки промоутера також входить заповнення документації на об'єкті робіт, стеження за наявністю товарів на полиці, своєчасне інформування про його відсутності.
Найчастіше ми бачимо промоутерів в гіпермаркетах за спеціальними стійками. Насправді, професія промоутера багатогранна. Так називають всіх фахівців, які займаються просуванням товарів і послуг компанії. Товаром можуть бути і автомобілі.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 147

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 134

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 167

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт