Промоутер

Головна мета промоутера- підвищити прибуток компанії за допомогою рекламних технологій. Основним місцем роботи даної спеціалізації є: рекламні агентства, комерційні компанії. Робота здійснюється безпосередньо в місцях найбільшого скупчення цільової аудиторії. Таких, як: гіпермаркети, виставки, ярмарки, метро, ​​площі, вулиці.
Головне завдання промоутера - збільшення впізнаваності товару і підвищення його продажів. Для цього промоутер повинен досконально вивчити об'єкт просування і бути готовим відповісти на будь-які питання покупців.
Далі навчитися визначати потенційного клієнта, щоб працювати точково. Промоутер може просто розповісти про продукт, може запропонувати листівку, а може дати продегустувати або протестувати продукцію - механіку акції вибирає фахівець рекламного агентства.
В обов'язки промоутера також входить заповнення документації на об'єкті робіт, стеження за наявністю товарів на полиці, своєчасне інформування про його відсутності.
Найчастіше ми бачимо промоутерів в гіпермаркетах за спеціальними стійками. Насправді, професія промоутера багатогранна. Так називають всіх фахівців, які займаються просуванням товарів і послуг компанії. Товаром можуть бути і автомобілі.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua