Feedback

BTL-менеджер

06.06.2016 40
Термін «BTL» з'явився більше 50 років тому, коли один з топ-менеджерів рекламного агентства забув про деякі рекламні витрати і прописав їх нижче підведений підсумкової лінії. Звідси й з'явилося поняття «Below The Line», тобто «під рискою».
BTL-менеджер - це відповідальна фігура в компанії, яка повністю веде рекламний проект від ідеї до втілення. Мета заходу - залучення цільової аудиторії продукту або послуги, а також додаткова стимуляція збуту.
Спеціаліст визначається з аудиторією, приймає рішення про цілі і завдання кампанії, становить план-графік, узгоджує кошторис, підписує договір. Акція може бути в формі: презентації, дегустації, подарунка за покупку, роздачі листівок. Ідеї ​​обмежуються тільки фантазією рекламщика.
Далі BTL-менеджер самостійно набирає персонал (промоутерів), домовляється про роздатковий матеріалі і робоче обладнання. По завершенні акції складається підсумковий звіт.
У професії важливі такі якості, як: відповідальність, креативність, мобільність, організованість, уміння керувати людьми, ставити цілі і досягати результатів.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 144

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 130

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 165

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в листопаді

Інформери на Ваш сайт

Економте на покупках з кешбеком