BTL-менеджер

Термін «BTL» з'явився більше 50 років тому, коли один з топ-менеджерів рекламного агентства забув про деякі рекламні витрати і прописав їх нижче підведений підсумкової лінії. Звідси й з'явилося поняття «Below The Line», тобто «під рискою».
BTL-менеджер - це відповідальна фігура в компанії, яка повністю веде рекламний проект від ідеї до втілення. Мета заходу - залучення цільової аудиторії продукту або послуги, а також додаткова стимуляція збуту.
Спеціаліст визначається з аудиторією, приймає рішення про цілі і завдання кампанії, становить план-графік, узгоджує кошторис, підписує договір. Акція може бути в формі: презентації, дегустації, подарунка за покупку, роздачі листівок. Ідеї ​​обмежуються тільки фантазією рекламщика.
Далі BTL-менеджер самостійно набирає персонал (промоутерів), домовляється про роздатковий матеріалі і робоче обладнання. По завершенні акції складається підсумковий звіт.
У професії важливі такі якості, як: відповідальність, креативність, мобільність, організованість, уміння керувати людьми, ставити цілі і досягати результатів.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua