Рекламні, брендингові, PR-агентства або рекламні відділи в великих компаніях. Більшість копірайтерів підробляють фрілансерами. Робота копірайтера творча, але носить утилітарний характер. З одного боку, це письменник - креативщик, який вміє привертати погляд читача. З іншого боку, мета рекламного тексту - спонукати до дії, а тут необхідні навички промоутера. Оцінити особливості аудиторії, детально вивчити продукт або послугу, перетворити недоліки в безумовні переваги, викликати сприятливі асоціації або спогади. Всі вхідні дані копірайтери беруть з брифа, заповненого замовником. Далі узгоджується план тексту з креативним директором. Як правило, текст піддається численним правок, потім узгоджується із замовником і запускається в роботу.
Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста 2024, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.
Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 958
Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 1189
SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 1978