Копірайтер

Рекламні, брендингові, PR-агентства або рекламні відділи в великих компаніях. Більшість копірайтерів підробляють фрілансерами. Робота копірайтера творча, але носить утилітарний характер. З одного боку, це письменник - креативщик, який вміє привертати погляд читача. З іншого боку, мета рекламного тексту - спонукати до дії, а тут необхідні навички промоутера. Оцінити особливості аудиторії, детально вивчити продукт або послугу, перетворити недоліки в безумовні переваги, викликати сприятливі асоціації або спогади. Всі вхідні дані копірайтери беруть з брифа, заповненого замовником. Далі узгоджується план тексту з креативним директором. Як правило, текст піддається численним правок, потім узгоджується із замовником і запускається в роботу.
Любов до читання художньої літератури, креативне мислення, хороший склад, посидючість, перфекціонізм.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua