Feedback

Рекламний агент

06.07.2016 56
Рекламні агенти працюють в газетах, журналах, інтернет компаніях, рекламних відділах радіо і ТБ. Головний обов'язок рекламного агента - «холодний» пошук потенційних рекламодавців і продаж рекламних місць в ЗМІ. У разі позитивного результату переговорів агент укладає договір, контролює оплату замовником і якість виконання робіт відповідно до договірних зобов'язань. У роботі рекламного агента важливі такі якості, як: впевненість в собі, поставлена ​​мова, націленість на результат, харизма, відповідальність і пунктуальність. Як правило, в професію приходять молоді люди і дівчата з активною життєвою позицією. Напрямок дозволяє мати хороший заробіток без попереднього професійного навчання.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 146

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 134

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 167

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт