Feedback

Копірайтер

06.06.2016 34
Рекламні, брендингові, PR-агентства або рекламні відділи в великих компаніях. Більшість копірайтерів підробляють фрілансерами.
Робота копірайтера творча, але носить утилітарний характер. З одного боку, це письменник - креативщик, який вміє привертати погляд читача. З іншого боку, мета рекламного тексту - спонукати до дії, а тут необхідні навички промоутера.
основним завданням копірайтера є: оцінка особливості аудиторії, детальне вивчення продукції або послугу, перетворення недоліків в безумовні переваги, навіювання сприятливих асоціацій або спогадів.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 144

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 130

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 163

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в листопаді

Інформери на Ваш сайт