Feedback

Спічрайтер

06.06.2016 32
Посада спічрайтера представлена ​​в великих PR-агентствах, сфері шоу-бізнесу, в штаті політиків і державних службовців.
Головне завдання фахівця - створити такий текст, який би справив позитивне враження на аудиторію. Фактично, це «сірі кардинали», які знають наперед, що і коли повинен вимовити політик, при цьому не втративши, а, бажано, додавши пунктів в рейтингу.
Як маркетолог, спічрайтер веде переговори зі своїми клієнтами (політиками, державними діячами, бізнесменами), досконально вивчає цільову аудиторію, виділяє основні проблеми і так звані «больові точки», на які слід звернути увагу.
Текст політика або бізнесмена не повинен бути сухим і формальним. У ньому можуть бути жарти, анекдоти, афоризми, прислів'я та інші стилістичні обертів. Підсумковий текст узгоджується з замовником повинен нести головну ідею, і відображати образ замовника.
У професії спічрайтера необхідні такі якості, як: комунікабельність, схильність до гуманітарних наук, вміння грамотно і художньо висловлювати думки, писати переконливо і розсудливо.


Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.

За матеріалами: opis



Цікаві статті

  • Спічрайтер

    Спічрайтер

    Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 145

  • Event-менеджер

    Event-менеджер

    Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 133

  • SMM-менеджер

    SMM-менеджер

    SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 167

Всі статті

Найближчі свята

Всі свята в грудні

Інформери на Ваш сайт