Трафік-менеджер, або менеджер по координації проектів. Трафік-менеджери - це ключова ланка в роботі великих рекламних агентств повного циклу. Головне завдання трафік-менеджера - завжди бути в курсі справ по всіх проектах. Він відстежує пріоритети терміновості, розподіляє роботу співробітників на кожному етапі, стежить за термінами виконання. Перед стартом роботи менеджер перевіряє якість заповнення брифу, повноту вхідних даних, визначає фахівців, які будуть працювати над проектом. Далі фахівець погоджує роботу всіх відділів компанії, включаючи підрядні організації, координує передачу інформації між ними, контролює ступінь готовності роботи і відповідність зазначеним термінам. Трафік-менеджер узгоджує графік відпусток співробітників, оскільки фахівець повинен точно знати, скільки співробітників фактично працюють над проектом в даний момент. Трафік-менеджер повинен швидко орієнтуватися в ситуації, грамотно планувати роботу, бути комунікабельним і відповідальним, мати організаторські здібності, бути тактовним і дипломатичним, вміти працювати в команді.
Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста 2024, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.
Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 958
Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 1189
SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 1978