Професія затребувана в сучасних маркетингових компаніях, рекламних агентствах, маркетингових відділах великих компаній. Сучасні маркетологи приділяють велику увагу збору первинної інформації про споживачів і аналітичного етапу. Не дивно, що поступово стала виділятися така спеціальність, як тренд-вотчер. Як правило, це співробітник маркетингового відділу. Тренд-вотчер використовує дані ЗМІ, безпосередньо спілкується з споживачами, аналізує їх поведінку, становить прогноз на майбутнє. Отримані відомості використовуються в стратегічному плануванні всього підприємства.
Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста 2024, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.
Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 958
Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 1189
SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 1978