Рекламні агенти працюють в газетах, журналах, інтернет компаніях, рекламних відділах радіо і ТБ. Головний обов'язок рекламного агента - «холодний» пошук потенційних рекламодавців і продаж рекламних місць в ЗМІ. У разі позитивного результату переговорів агент укладає договір, контролює оплату замовником і якість виконання робіт відповідно до договірних зобов'язань. У роботі рекламного агента важливі такі якості, як: впевненість в собі, поставлена мова, націленість на результат, харизма, відповідальність і пунктуальність. Як правило, в професію приходять молоді люди і дівчата з активною життєвою позицією. Напрямок дозволяє мати хороший заробіток без попереднього професійного навчання.
Пропонуємо Вам переглянути розділ День PR-спеціаліста 2024, в якому знаходиться 2 поздоровлень на всі випадки життя.
Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і ... 958
Event-менеджер - це фахівець з планування та організації різних заходів для організацій, структур і приватних ... 1189
SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, ... 1978