Feedback

День рекламіста

23.10.2019 193
Щороку, 23 жовтня, відзначають День рекламіста. Бути рекламістом непросто, адже треба добре знати, як заохотити клієнта придбати продукт, зробити його яскравим, цікавим і як донести покупцям, що саме ваша реклама є ефективною та затребуваною.

Реклама – річ, без якої важко уявити сучасний світ. Без реклами не існує бізнесу, ЗМІ переважно живуть за її рахунок. Однак, реклама вже давно перестала бути просто зв’язком між продавцем і покупцем. Це окреме мистецтво!

Реклама здатна як вражати, так і дивувати недолугістю. Історія реклами почалася ще в часи античності. У Штатах реклама почала стрімко розвиватися в кінці 19 на початку 20 століття. У Європі на цей час реклама вже існувала і процес був плюс-мінус стабільний. В Україні рекламні кампанії почали активно розвиватися зі здобуттям незалежності.


Coca-Cola
Культовий напій, створений фармацевтом, відомий у всьому світі. Рекламна кампанія Coca-Cola спочатку була побудована на традиційних образах людей, які відпочивають зі склянкою освіжаючого напою. І це давало свій результат.
Але справжнім фурором стало поєднання Coca-Cola і Різдва! Художник з Чикаго Хедон Сендбем створив відомий нам образ Санти Клауса – повнуватого дідуся у червоному костюмі. Відтоді компанія пов’язувала свою рекламу з різдвяними святами. І невдовзі Різдво почало асоціюватися у людей з подарунками, ялинкою та Coca-Cola!

Любите солоденьке? Тоді наступна реклама для вас. Компанія Mars LLC успішно випускала шоколадні вироби. Але в 1954 році запустила нову серію цукерок – улюблені для всіх нас M&M’s. І хоча нічого особливого в них немає (арахіс в шоколаді та кольоровій оболонці), є сотні аналогів, саме M&M’s знають усі!
Увесь секрет в рекламній кампанії. Її розробив та втілив у життя Россер Рівз (один із початківців теорії і практики реклами). Його слоган "Тане в роті, а не в руках" виявився неймовірно успішним. Хоча й не зовсім чесним. Адже, як показали численні дослідження, цукерки M&M’s переносять спеку абсолютно так само, як і їхні аналоги інших виробників. Рекламу не раз різко критикували, але тим не менше M&M’s залишаються культовими солодощами.

McDonald’s
McDonald’s – найбільша у світі мережа ресторанів швидкого обслуговування. Куди б ви не потрапили, є величезна ймовірність, що тут ви знайдете McDonald’s і зможете перекусити звичним фаст-фудом. Фірмовий знак компанії впізнають навіть маленькі діти. Звісно ж, велика заслуга у популярності закладу харчування лежить на рекламістах.
Реклама McDonald’s дуже різноманітна і завжди крута: від смішної до моторошної. Ось одна з останніх, користувачі соцмереж сприйняли її неоднозначно.

Nike
Just do it. Знайоме гасло? Звісно ж, це ж суперкрутий слоган виробника спортивного одягу Nike! Як і логотип (галочка), який є одним із найбільш впізнаваних лого у світі. Що цікаво, засновник компанії Філіп Найт ніколи не ставив рекламу на перше місце, швидше навпаки.
Слоган для реклами "Просто зроби це" з часом став філософією компанії, девізом для усієї корпорації та натхненням для сотень тисяч покупців.

Energizer
Пам’ятаєш кролика з реклами батарейок Energizer? Цього рожевого героя могло не існувати! Початку його розробляли для реклами Eveready, але розробку призупинили. Однак зовсім випадково розробка потрапила до рук працівників рекламного агентства Chiat Day.

Відтоді було знято багато роликів з різними сюжетами, де головним героєм було неймовірно невтомне кроленя. А фраза "кролик енерджайзер" стало фразеологізмом, яке люди використовують щодня.

Apple
Знамените надкушене яблуко – лого Apple, яке знає кожен. Сьогодні на презентації нових продуктів компанії весь світ чекає, затамувавши подих, презентації дивляться онлайн і годинами стоять у чергах, щоб купити новий товар.

Сьогодні хочемо показати вам першу рекламу компанії. Реклама Macintosh вийшла в ефір один раз. У 1984 році під час трансляції Супербоула (фінальна гра чемпіонату Національної футбольної ліги США).


Red Bull
Він надає крила. Енергетичний напій Red Bull із задоволенням п’ють у всьому світі. Рекламна кампанія напою побудована не лише на крутих роликах та плакатах, а й на різноманітних змаганнях: від картингу до шалених перегонів на саморобних літальних пристроях. Такий підхід рекламістів зробив бренд по-справжньому культовим.

Хочемо показати вам ролик Red Bull, який дійсно вражає! Для нього скайдайвер Фелікс Баумгартнер піднявся на висоту 39 кілометрів у стратосферу над Розуел, Нью-Мексико, на повітряній кулі, наповненій гелієм, і здійснив вільне падіння в скафандрі на Землю. До речі, Red Bull запевняє, що проект не був рекламною кампанією.

Пропонуємо Вам переглянути розділ День працівників реклами, в якому знаходиться 67 поздоровлень на всі випадки життя.






Цікаві статті

Всі статті