PR-менеджер | |
PR-менеджер (фахівець зі зв'язків з громадськістю) розробляє і реалізує заходи, головна мета яких - поліпшення іміджу і репутації компанії, налагодження ефективних взаємовідносин з потенційно зацікавленими особами.
06.06.2016 513 |
|
Бренд-менеджер | |
Бренд-менеджер - фахівець зі створення, управління та просування торгових марок на ринку.
06.06.2016 556 |
|
SMM-менеджер | |
SMM-менеджер - фахівець з просування бренду, web-сайту, товарів або послуг за допомогою соціальних майданчиків в Інтернеті, до яких відносяться: соціальні мережі, блоги, форуми.
06.06.2016 523 |
|
Копірайтер | |
Копірайтер - фахівець з написання креативних рекламних текстів, які спонукають цільову аудиторію до тієї або іншої дії: покупки продукції, замовлення послуги, надсилаючи контактні дані.
06.06.2016 1040 |
|
Менеджер з реклами | |
Менеджер з реклами - фахівець з розміщення рекламної інформації з метою просування продуктів або послуг компанії.
06.06.2016 494 |
|
Промоутер | |
Промоутер - фахівець з просування товарів та послуг компанії.
06.06.2016 546 |
|
Арт-директор | |
Арт-директор є художнім натхненником і керівником творчої бригади, яка працює над певними проектами в області дизайну, мистецтва.
06.06.2016 426 |
|
Про блогерів | |
Блогер веде особистий щоденник (блог) в Інтернеті або пише від імені будь-якої організації.
06.06.2016 537 |
|
Спічрайтер | |
Спічрайтер (від англ. «Speech» - мова, «writer» - автор, письменник) - фахівець в області PR, пише тексти для публічних виступів бізнесменів і політиків.
06.06.2016 431 |
|
BTL-менеджер | |
BTL-менеджер (від англ. «Below the line» - під рискою) - фахівець, відповідальний за просування торгової марки за допомогою стимулюючих рекламних акцій.
06.06.2016 480 |