Feedback

Бажаємо наснаги, поваги, розуміння від колег

Сучасні вимоги, які пред’являються до маркетологів, в даний час дуже зросли. Від них вже потрібно не тільки знання основ економіки, соціології, статистики, психології, юриспруденції, але і вміння відрізнити FAQ від флуду, прес-реліз від релізу, егомаркетинг від сенсусу. Але що особливо зараз цінується, так це наявність таких особистих якостей, як комунікабельність, здатність втертися в довіру, навішати сирої локшини, поїздити по вухах, обморочити, зліпити кривого і горбатого, повністю задурити голову, втерти в спітнілі окуляри, обкрутити навколо середнього пальця і витягнути інфу, ну і звичайно аналітичне мислення. Особливо цінні фахівці, які мають досвід роботи і великий список контактів в телефоні. Від себе або від керівництва) бажаємо наснаги у вашій нелегкій, але дуже цікавій праці, і якщо хоча б не поваги, то розуміння від колег!



Цікаві статті

Всі статті

Професійні

Найближчі свята

Всі свята в серпні

Інформери на Ваш сайт

Ми в соціальних мережах