Керуючий готелем

Керуючі готелел необхідні у великих і міні готелях, гостьових віллах і будиночках.
Головне завдання керівника - забезпечення ефективної роботи готелю. Спеціаліст інформує клієнта про можливі послуги, контролює якість роботи обслуговуючого персоналу відповідно до класу готелю. У компетенції керівника - забезпечення безперебійної роботи обладнання, благоустрій зовнішньої території, контроль дотримання санітарних і протипожежних правил. Керуючий стежить за розподілом номерів, розраховує рентабельність підприємства, розширює матеріально-технічну базу готелю, прагне до підвищення комфорту для клієнтів.
Керуючий готелю - це одночасно і фінансист, і кадровик, і маркетолог, і психолог, і дипломат. Це непересічна особистість з видатними організаторськими здібностями, впевнена в собі, наполеглива, уважна до дрібниць, комунікабельна і харизматична. У роботі необхідні такі якості, як: відповідальність, пунктуальність, хороша пам'ять, уважність і терпіння.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua