Спічрайтер

Посада спічрайтера представлена ​​в великих PR-агентствах, сфері шоу-бізнесу, в штаті політиків і державних службовців.
Головне завдання фахівця - створити такий текст, який би справив позитивне враження на аудиторію. Фактично, це «сірі кардинали», які знають наперед, що і коли повинен вимовити політик, при цьому не втративши, а, бажано, додавши пунктів в рейтингу. Як маркетолог, спічрайтер веде переговори зі своїми клієнтами (політиками, державними діячами, бізнесменами), досконально вивчає цільову аудиторію, виділяє основні проблеми і так звані «больові точки», на які слід звернути увагу. Текст політика або бізнесмена не повинен бути сухим і формальним. У ньому можуть бути жарти, анекдоти, афоризми, прислів'я та інші стилістичні обертів. Підсумковий текст узгоджується з замовником повинен нести головну ідею, і відображати образ замовника.
У професії спічрайтера необхідні такі якості, як: комунікабельність, схильність до гуманітарних наук, вміння грамотно і художньо висловлювати думки, писати переконливо і розсудливо.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua