Мерчендайзер

Головне завдання мерчендайзера - стежити за реалізацією товарів в торговій точці, а також брати безпосередню участь в акціях по стимулюванню збуту. Від успішності роботи фахівця залежить інтенсивність покупок того чи іншого товару.
Мерчендайзер може бути внутрішнім і зовнішнім. Зовнішній мерчендайзер працює від імені оптової компанії і відповідає за реалізацію поставляються нею продуктів. Спеціаліст може працювати кожен день на одному і тому ж місці, а може відвідувати кілька різних магазинів в день.
Внутрішні мерчендайзери працюють від імені торгових точок. На їх плечах лежить відповідальність за реалізацію всіх товарів, представлених в магазині. Спеціаліст становить торгову сітку з урахуванням маркетингових і психологічних канонів, а потім стежить за правильністю викладки тієї чи іншої продукції.

Мерчендайзер може стежити за попитом, аналізувати ціни конкурентів, проводити невеликі опитування серед покупців, брати участь в стимулюючих рекламних акціях.
Професія мерчендайзера вимагає таких якостей, як: відповідальність, комунікабельність, аналітичний розум і організаторські здібності.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua