Арт-директор
Посада арт-директора затребувана в різних видавництвах, рекламних і брендингових агентствах, дизайн-студіях, в індустрії розваг.
У професії арт-директора велика кількість напрямків. Кожна, специфічно вимагає особливих навичок і вмінь.
У брендинговому агентстві головне завдання фахівця - вести проекти з розробки фірмового стилю, бренд-бука, упаковки продукції, web-сайту. Арт-директор керує штатом дизайнерів, спілкується із замовниками, стежить за термінами, приймає важливі рішення, відповідає за кінцевий результат.
У видавництвах арт-директор займається оформленням книг і журналів, задає загальну концепцію, підбирає шрифти, зображення, сітку, контролює фотосесії. Головне завдання тут - дотримуватися виробленого стилю видання.
У рекламних агентствах повного циклу арт-директор підпорядковується керівнику творчої групи. Його мета - пропозиція креативних і одночасно ефективних рішень, які б не виходили за рамки бюджету замовника. У підпорядкуванні фахівця: копірайтери, дизайнери, підрядники, фотографи, ілюстратори та багато інших фахівців.
Хороший арт-директор - це комунікабельний, впевнений в своїх силах, що володіє розвиненим художнім смаком фахівець. Він активний по життю, є відмінним управлінцем, має високу працездатністю і стійкий до стресів.
За матеріалами: opis
© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024
www.v24.com.ua