Хто такий маркетолог?
А з іншого боку – це сила, яка рухає, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей. Хороший маркетолог – це порушник спокою в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, відповідальний. Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, як усі. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе. Основними перевагами даної професії є: одна з найбільш затребуваних професій, дозволяє реалізовувати себе людям творчим, активним.
Проте, є й негативні сторони даної спеціалізації, це те що на маркетологів часто покладають багато обов’язків, нерідко сприймають як тих, хто витрачає, а не заробляє гроші, маркетологу кожного дня своєю працею потрібно доводити, що підприємство отримує від нього користь. Хороший маркетолог має такі якості як: наполегливість, готовність доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег, бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопрохідцем, відповідальним.
За матеріалами: krok
© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024
www.v24.com.ua