Соціолог-статист

Агентства соціальної інформації, аналітичні центри, муніципальні органи влади, основні місця роботи соціолога. Соціологи часто стають відмінними маркетологами і тому отримують хороші посади в ЗМІ і рекламних компаніях. Обов'язки соціолога, в основному, зводяться до проведення якісних або кількісних досліджень. Залежно від напрямку діяльності зміст і мета досліджень змінюється. Соціолог - маркетолог проводить збір маркетингової інформації, займається її аналізом, робить висновки. На основі отриманих даних приймаються управлінські рішення по виробництву або просуванню продукції. Соціолог в консалтингових фірмах або державних органах може займатися збором думок електорату про того чи іншого кандидата, думок населення про проведені реформи. Отримані дані використовуються для подолання в майбутньому кризових ситуацій. Професія соціолога вимагає любові до цифр, здатності до аналітичного мислення, наполегливості і посидючості.
За матеріалами: opis


© 2024 Привітання та тости на всі свята українською мовою
© 2024 www.v24.com.ua